Home of the Whopper

underline
Viss aizsākās 1954. gadā, kad Davids Edžertons un Džeimss Maklamors atvēra Maiami savu pirmo nelielo hamburgeru restorānu. Viņu mērķis bija gluži parasts. Viņi vēlējās piedāvāt saviem klientiem labu un kvalitatīvu ēdienu par pieejamām cenām.

PAR MUMS

Ik dienu visā pasaulē BURGER KING® restorānus apmeklē vairāk nekā 11 miljoni cilvēku. Šis skaitlis ir tik milzīgs, jo cilvēki zina, ka mūsu restorānos tiek piedāvāts labs un kvalitatīvs ēdiens par pieejamām cenām. 1954. gadā dibinātais BURGER KING® ir pasaulē otrais lielākais ātrās ēdināšanas restorānu tīkls. HOME OF THE WHOPPER® – mūsu uzticība labākajām izejvielām, mūsu receptēm un ģimenei draudzīgajai videi ir bijusi mūsu zīmola pazīšanās zīme jau vairāk nekā 50 gadus.

2020. gadā Tallink Grupp ar patiesu prieku stāda priekšā Burger King® arī Baltijas valstīs.

Uzzini vairāk par Tallink Grupp.

LABĀKIE DARBINIEKI UN LABĀKĀ GARŠA

Labāko burgeru pagatavošanai ir nepieciešamas labākās izejvielas. Taču tikpat liela nozīme ir arī īstajiem darbiniekiem, kuriem no sirds rūp kvalitāte. Mēs vienmēr gaidām savās rindās cilvēkus, kuri vēlas mums palīdzēt priecēt klientus ar labākajām garšām. Saviem darbiniekiem mēs piedāvājam pamatīgu apmācību un profesionālā līmeņa paaugstināšanas iespējas. Mūsu jaunie darbinieki uzzinās visu par garšām, svaigumu, kvalitāti un darbu ātrās ēdināšanas restorānā.

Uzzini vairāk par karjeras iespējām..